Enkätundersökning från 606 förbundet – svara så fort ni kan!

Hej

606 förbundet vill att vi svarar på några enkla frågor kring SM och Rikscupen. Bakgrunden är att förbundet vill förstå om de kan göra något som får fler av oss i klubben att delta på dessa arrangemang. Så kom igen och svara så fort ni kan!

Enkäten finns på denna länk -> https://www.webbenkater.com/s/8ee4ec5

 

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *