Kommentarer på: Träning i september? https://www.s606k.se/traning-i-september/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=traning-i-september Sun, 23 Aug 2009 20:54:26 +0000 hourly 1 https://wordpress.org/?v=6.2.8 Av: JonasJ https://www.s606k.se/traning-i-september/comment-page-1/#comment-210 Sun, 23 Aug 2009 20:54:26 +0000 http://www.s606k.se/?p=1815#comment-210 Denna helg så är det Danska mästerskapen i Hellerup, så koppla släpet och kom till gemytliga Danmark och segla.

SWE 271

]]>