Kommentarer på: Träning | Dags att komma i stämning https://www.s606k.se/traning-dags-att-komma-i-stamning/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=traning-dags-att-komma-i-stamning Fri, 26 Mar 2010 14:44:31 +0000 hourly 1 https://wordpress.org/?v=6.2.8 Av: Olle https://www.s606k.se/traning-dags-att-komma-i-stamning/comment-page-1/#comment-349 Fri, 26 Mar 2010 14:44:31 +0000 http://www.s606k.se/?p=2344#comment-349 Var ute ivid Islinge på lunchen och kranen har kommit upp 🙂

Dessutom är snart halva viken isfri så det ser bra ut.

Trevlig helg – dags att ta hand om båten tror jag.

/olle

]]>