Kommentarer på: Träna på söndag? https://www.s606k.se/trana-pa-sondag/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=trana-pa-sondag Sun, 04 Aug 2013 16:55:39 +0000 hourly 1 https://wordpress.org/?v=6.2.8 Av: Peter SWE 905 https://www.s606k.se/trana-pa-sondag/comment-page-1/#comment-1708 Sun, 04 Aug 2013 16:55:39 +0000 http://www.s606k.se/?p=6132#comment-1708 Vi hade en jättebra träning i dag mot SWE203 med Pelle o gast. Fantastiskt väder o lite ruffigt. Kanonkul och nyttigt!

]]>