Kommentarer på: Törstig någon? https://www.s606k.se/torstig-nagon/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=torstig-nagon Sat, 12 Feb 2011 16:09:01 +0000 hourly 1 https://wordpress.org/?v=6.2.8 Av: Richard https://www.s606k.se/torstig-nagon/comment-page-1/#comment-718 Wed, 09 Feb 2011 17:57:28 +0000 http://www.s606k.se/?p=3377#comment-718 Shit, jag kan inte komma. Vi får ses i vår.
Richard

]]>
Av: Richard SWE837 https://www.s606k.se/torstig-nagon/comment-page-1/#comment-715 Sat, 05 Feb 2011 16:40:00 +0000 http://www.s606k.se/?p=3377#comment-715 Jag kommer, men avviker till kusinträff ganska tidigt.

]]>
Av: Sam V https://www.s606k.se/torstig-nagon/comment-page-1/#comment-714 Sat, 05 Feb 2011 10:38:29 +0000 http://www.s606k.se/?p=3377#comment-714 Från SWE 381 kommer större delen av besättningen

]]>
Av: SWE500 https://www.s606k.se/torstig-nagon/comment-page-1/#comment-713 Fri, 04 Feb 2011 18:15:26 +0000 http://www.s606k.se/?p=3377#comment-713 Tyvärr har nog även jag problem att medverka. Resa med jobbet och landar väl inte förrän typ 23.00 i Stockholm – men kanske efter det… om någon är kvar.

]]>
Av: wm https://www.s606k.se/torstig-nagon/comment-page-1/#comment-710 Wed, 02 Feb 2011 20:43:48 +0000 http://www.s606k.se/?p=3377#comment-710 Som svar på Pelle Nihlmark.

Bra idé med ett upprop, jag fixar till en anmälningsmojäng här på hemsidan.
Kan tyvärr inte själv -jag är på turné i Dalarna.
/Mats

]]>
Av: Pelle Nihlmark https://www.s606k.se/torstig-nagon/comment-page-1/#comment-709 Tue, 01 Feb 2011 16:22:25 +0000 http://www.s606k.se/?p=3377#comment-709 Klart man kommer till tappen! Vilka fler kommer och drar salta skrönor?

]]>