Kommentarer på: Stockholms 606 Regatta – praktisk info https://www.s606k.se/stockholms-606-regatta-praktisk-info/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=stockholms-606-regatta-praktisk-info Mon, 10 Sep 2012 14:54:49 +0000 hourly 1 https://wordpress.org/?v=6.2.8 Av: Niklas https://www.s606k.se/stockholms-606-regatta-praktisk-info/comment-page-1/#comment-1336 Mon, 10 Sep 2012 14:54:49 +0000 http://www.s606k.se/?p=5418#comment-1336 Swe886 är klubbmästare. Det är en ren formalia att de seglade för NqBK och inte för s606k. De är medlemmar hos oss också. Vi snacakade tom om det i lördags med SWe 886. När de anmälde sig så hade de mer eller mindre ingen aning om att det var KM också – tror jag. Varken jag eller Simon på SWe869 har några som helst ideer att grotta i det här. sWE 886 var klart bäst båt på regattan.

]]>
Av: Mats SWE 313 https://www.s606k.se/stockholms-606-regatta-praktisk-info/comment-page-1/#comment-1334 Mon, 10 Sep 2012 13:16:05 +0000 http://www.s606k.se/?p=5418#comment-1334 Finns det nåt referat från helgens tävling? Nyfiken på vem som korades till Klubbmästare egentligen 886 eller 869?
/Mats

]]>