Kommentarer på: Stockholms 606-cup 7 | Resultat https://www.s606k.se/stockholms-606-cup-7-resultat/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=stockholms-606-cup-7-resultat Wed, 17 Jun 2015 12:11:45 +0000 hourly 1 https://wordpress.org/?v=6.2.8 Av: Micke https://www.s606k.se/stockholms-606-cup-7-resultat/comment-page-1/#comment-21870 Wed, 17 Jun 2015 12:11:45 +0000 http://www.s606k.se/?p=7993#comment-21870 Hur som helst grymt bra jobbat med att ni lyckades ratta banläggningen med 180 grader vindskiften!

Micke & Mogge

]]>
Av: Niklas Strand https://www.s606k.se/stockholms-606-cup-7-resultat/comment-page-1/#comment-21861 Wed, 17 Jun 2015 08:57:46 +0000 http://www.s606k.se/?p=7993#comment-21861 jag tänkte faktiskt på att det var rätt korta linjer, det blir ju trassligare i starten, fast å andra sidan sprids ju fältet mer så det blir mindre trassel vid nästa rundning, oklart vad som är bäst… 🙂 Bra jobbat av tävlingsledningen iallafall i krävande förhållanden!

]]>
Av: Björn https://www.s606k.se/stockholms-606-cup-7-resultat/comment-page-1/#comment-21860 Wed, 17 Jun 2015 08:29:25 +0000 http://www.s606k.se/?p=7993#comment-21860 Hm….
Det finns en hel minut innan som man kan vara över innan man sedan kör över linjen efter alla andra. Kanske det som hände?

Linjen som gäller är från STOLPEN med sifferflagga 1 mitt på båten till det BORTE märket. Det såg ut som om många blandade ihop de 2 gula märkena.

Mvh Björn och Jonas

]]>
Av: Micke https://www.s606k.se/stockholms-606-cup-7-resultat/comment-page-1/#comment-21857 Wed, 17 Jun 2015 06:33:22 +0000 http://www.s606k.se/?p=7993#comment-21857 Björn
Får man en BFD när man kommer sist över startlinjen? Det är väl fortfarande en minut som gäller då man inte får vara över? Måste blivit nåt fel där…
Mvh Micke 488

]]>
Av: Björn https://www.s606k.se/stockholms-606-cup-7-resultat/comment-page-1/#comment-21838 Tue, 16 Jun 2015 22:15:14 +0000 http://www.s606k.se/?p=7993#comment-21838 Oj vad ni tjuvstartar!!!!! Var linjerna för korta? /Björn och Jonas

]]>
Av: Jessica Johnson https://www.s606k.se/stockholms-606-cup-7-resultat/comment-page-1/#comment-21837 Tue, 16 Jun 2015 21:56:08 +0000 http://www.s606k.se/?p=7993#comment-21837 Tack för rolig kväll och snabba resultat!
/jessica

]]>