Kommentarer på: Stockholm 606 Cup 2 | Resultat https://www.s606k.se/stockholm-606-cup-2-resultat/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=stockholm-606-cup-2-resultat Thu, 24 May 2012 17:06:23 +0000 hourly 1 https://wordpress.org/?v=6.2.8 Av: Peter SWE 905 https://www.s606k.se/stockholm-606-cup-2-resultat/comment-page-1/#comment-1158 Thu, 24 May 2012 17:06:23 +0000 http://www.s606k.se/?p=4606#comment-1158 Videon är riktigt grym!

]]>
Av: Simon SWE 869 https://www.s606k.se/stockholm-606-cup-2-resultat/comment-page-1/#comment-1156 Thu, 24 May 2012 09:07:12 +0000 http://www.s606k.se/?p=4606#comment-1156 Det dök inte upp något under videotittandet som motsäger resultatlistan.

Videon blev riktigt fräck, se

Stort Tack till Johan Granath som filmade och klippte, och till våra nya filmstjärnor på Pajala Sunrise.

]]>
Av: admin https://www.s606k.se/stockholm-606-cup-2-resultat/comment-page-1/#comment-1154 Wed, 23 May 2012 13:59:56 +0000 http://www.s606k.se/?p=4606#comment-1154 Resultatlistan från första racet uppdaterad. SWE 203 klättrar rejält, 232 det motsatta.

]]>
Av: Simon SWE 869 https://www.s606k.se/stockholm-606-cup-2-resultat/comment-page-1/#comment-1153 Wed, 23 May 2012 13:16:48 +0000 http://www.s606k.se/?p=4606#comment-1153 Förtydligande: I första sammanställningen har jag lyckats byta plats på 203 och 232 i första seglingen. Korrigeringen är att 203 kom 7:a och 232 kom 19:e. Övriga båtars placering i denna segling ändras inte.

]]>
Av: Simon SWE 869 https://www.s606k.se/stockholm-606-cup-2-resultat/comment-page-1/#comment-1152 Wed, 23 May 2012 13:10:17 +0000 http://www.s606k.se/?p=4606#comment-1152 Hej Niklas,

Jag tror att du kan ha missat hur långt Pelle & Anders i 918 var före alla andra i mål. Båten som gick i mål närmast oss bör ha varit FIN 10. Den finns i mitt målprotokoll men är inte med på Mats bilder från bortre sidan. Troligen så finns målgången filmad av Johan men det är inte något jag har haft möjlighet att titta på än. Det blev ganska mycket filmat och filmen måste över i redigeringsdator innan det går att se något med tillräcklig detaljrikedom. Osäkerheten som refereras till ovan är just den målgången och den grupp med båtar som ni var med i. Hoppas att jag kan ta del av filmen i kväll och därmed reda ut återstående frågetecken.

/sd

]]>
Av: SWE 253 Niklas https://www.s606k.se/stockholm-606-cup-2-resultat/comment-page-1/#comment-1151 Wed, 23 May 2012 10:12:04 +0000 http://www.s606k.se/?p=4606#comment-1151 Hej Pelle,

Vi hade 5 båtar efter oss i första så vi kom säker 14 i första racet. I andra racet är jag hyfsat säker om att vi var 7:a i mål, 5 framför oss vid märket och en vid domarbåten. Har du dokumentation så du kan verifiera andra racet?

/Niklas

]]>