Kommentarer på: Sthlm 606 Cup | Filmklipp https://www.s606k.se/sthlm-606-cup-filmklipp/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=sthlm-606-cup-filmklipp Mon, 31 May 2010 17:11:29 +0000 hourly 1 https://wordpress.org/?v=6.2.8 Av: Sam V https://www.s606k.se/sthlm-606-cup-filmklipp/comment-page-1/#comment-436 Mon, 31 May 2010 17:11:29 +0000 http://www.s606k.se/?p=2750#comment-436 Kul med film och bra kommenterat. Ang den ”intressanta situationen” så var vi på 381 övertygade om att vi hade överlapp och därmed plats på 869. Det ropade vi till dem och de protesterade inte.

]]>
Av: Richard https://www.s606k.se/sthlm-606-cup-filmklipp/comment-page-1/#comment-435 Fri, 28 May 2010 19:59:40 +0000 http://www.s606k.se/?p=2750#comment-435 Nej,nej! Det är trickfilmat.

]]>
Av: Pelle SWE 918 https://www.s606k.se/sthlm-606-cup-filmklipp/comment-page-1/#comment-431 Fri, 28 May 2010 07:55:54 +0000 http://www.s606k.se/?p=2750#comment-431 PROTEST! Det framgår ju av filmerna att seglingsledningen inte varit opartisk denna kväll. Bevis 1: redan i början av första filmen (under utseglingen) presenteras SWE349 som kvällens vinnare. Påståendet upprepas sedan mist en gång till innan seglingarna ägt rum. Bevis 2: vid första båtens målgång i första racet (SWE349, vem annars?) presenteras målgångsprotokollet. Detta fanns alltså färdigt redan innan racet seglats färdigt och båtarna fick således snällt gå i mål i den ordning seglingsledningen på förhand bestämt. Jag yrkar på att omgången helt stryks från den sammanlagda serien.

]]>
Av: Johan SWE-349 https://www.s606k.se/sthlm-606-cup-filmklipp/comment-page-1/#comment-430 Fri, 28 May 2010 06:42:11 +0000 http://www.s606k.se/?p=2750#comment-430 Jäkligt roliga filmer, och bra kommenterat Rickard. En bild brukar säga mer än tusen ord, men jag undrar om inte du kvadrerade detta med dina kommentarer.

]]>