Kommentarer på: Sthlm 606 Cup | Det blir race ikväll! https://www.s606k.se/sthlm-606-cup-det-blir-race-ikvall/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=sthlm-606-cup-det-blir-race-ikvall Tue, 11 May 2010 12:00:22 +0000 hourly 1 https://wordpress.org/?v=6.2.8 Av: Anja https://www.s606k.se/sthlm-606-cup-det-blir-race-ikvall/comment-page-1/#comment-400 Tue, 11 May 2010 11:48:43 +0000 http://www.s606k.se/?p=2641#comment-400 Bra jobbat styrelsen! Härligt att kranen blev klar så att vi kan segla ikväll.

]]>