Kommentarer på: Sthlm 606 Cup 11 | Finalsegling https://www.s606k.se/sthlm-606-cup-11-finalsegling/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=sthlm-606-cup-11-finalsegling Fri, 02 Sep 2011 11:26:46 +0000 hourly 1 https://wordpress.org/?v=6.2.8 Av: Johan SWE-349 https://www.s606k.se/sthlm-606-cup-11-finalsegling/comment-page-1/#comment-936 Fri, 02 Sep 2011 11:26:46 +0000 http://www.s606k.se/?p=3868#comment-936 Grattis SWE 918 Pelle & Anders. Bra seglat säsongen igenom, jämn och fin serie! Hoppas det går bra för er på KM Stockholm!

Vi ses på KM, jag ska göra ett gästspel!

/Johan

]]>