Kommentarer på: Spionfoto – någon som vet när? https://www.s606k.se/spionfoto-nagon-som-vet-nar-det-ar-taget/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=spionfoto-nagon-som-vet-nar-det-ar-taget Sun, 22 Nov 2009 20:49:15 +0000 hourly 1 https://wordpress.org/?v=6.2.8 Av: wm https://www.s606k.se/spionfoto-nagon-som-vet-nar-det-ar-taget/comment-page-1/#comment-269 Sun, 22 Nov 2009 20:49:15 +0000 http://www.s606k.se/?p=2156#comment-269 Som svar på Johan.

Jag tror bilden är från augusti 2008, strax innan vårt KM.

]]>
Av: Johan https://www.s606k.se/spionfoto-nagon-som-vet-nar-det-ar-taget/comment-page-1/#comment-268 Fri, 20 Nov 2009 18:08:26 +0000 http://www.s606k.se/?p=2156#comment-268 Kul bild. Kunde inte låta bli och kolla hur hamnen ser ut på Eniro. Men där hade bryggorna en ordning som inte jag kan minnas. Antingen var bilden tagen för länge sedan eller så har jag minne i paritet med en guldfisk.

]]>
Av: Pelle SWE918 https://www.s606k.se/spionfoto-nagon-som-vet-nar-det-ar-taget/comment-page-1/#comment-267 Fri, 20 Nov 2009 07:23:03 +0000 http://www.s606k.se/?p=2156#comment-267 Det ser man ju direkt att det är 837 och 918. Ratchet 40 på fockskotet och ingen storskotskena. Jag kände på mig att någon spionerade!

]]>