Kommentarer på: SM feber | S606K största klubb https://www.s606k.se/sm-feber-s606k-storsta-klubb/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=sm-feber-s606k-storsta-klubb Wed, 29 Jul 2009 09:13:24 +0000 hourly 1 https://wordpress.org/?v=6.2.8 Av: RC SWE868 https://www.s606k.se/sm-feber-s606k-storsta-klubb/comment-page-1/#comment-193 Wed, 29 Jul 2009 09:13:24 +0000 http://www.s606k.se/?p=1683#comment-193 Don’t worry be happy…;-) ,ska kolla för säkerhets skull ikväll. Själv har jag legat på höghöjdsträning i Italien. Inte så mycket fokus på segling, men nu börjar jag bli rejält laddad. SWE 868 har ambitionen på en topp-tia i år :-D. Nån annan som törs sticka ut hakan? /Roger

]]>
Av: wm https://www.s606k.se/sm-feber-s606k-storsta-klubb/comment-page-1/#comment-192 Mon, 27 Jul 2009 15:59:14 +0000 http://www.s606k.se/?p=1683#comment-192 Som svar på Richard SWE837.

Om det är nån tröst kan jag bjuda en runda på aftersailen
/Mats – som hoppas att Roger har koll på anmälningsavgiften ….

]]>
Av: Richard SWE837 https://www.s606k.se/sm-feber-s606k-storsta-klubb/comment-page-1/#comment-191 Mon, 27 Jul 2009 08:48:35 +0000 http://www.s606k.se/?p=1683#comment-191 Tack, då kostar det 1200kr för mig 🙁

]]>
Av: wm https://www.s606k.se/sm-feber-s606k-storsta-klubb/comment-page-1/#comment-190 Sun, 26 Jul 2009 20:09:10 +0000 http://www.s606k.se/?p=1683#comment-190 Som svar på Richard.

Kolla in ”Notice of race” finns på förbundets kappseglingskalender.
Följande text är saxad ur NoR:
The entry fee is SEK 800.- and payment shall be made to Plusgiro 27 67 53-1,
Bankgiro 5107-0142 or Bank account 8314-7 3102 141-3,
IBANnr. SE318 00 00 831470031021413, BICnr. SWEDSESS

]]>
Av: Richard https://www.s606k.se/sm-feber-s606k-storsta-klubb/comment-page-1/#comment-189 Sun, 26 Jul 2009 11:30:14 +0000 http://www.s606k.se/?p=1683#comment-189 Jag kan inte hitta info om vart man skall betala in anmälningsavgiften till SM. Var står det?

/Richard
SWE 837

]]>