Kommentarer på: Slutresultat Stockholms 606 Cup https://www.s606k.se/slutresultat-stockholms-606-cup/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=slutresultat-stockholms-606-cup Sun, 16 Sep 2012 17:17:42 +0000 hourly 1 https://wordpress.org/?v=6.2.8 Av: Mats 313 https://www.s606k.se/slutresultat-stockholms-606-cup/comment-page-1/#comment-1360 Sun, 16 Sep 2012 17:17:42 +0000 http://www.s606k.se/?p=5396#comment-1360 Kranen är trasig igen. Kontakten till manöverdonet har hoppat ur.
Trist när man har planerat träning idag!

]]>
Av: Thomas Lundberg https://www.s606k.se/slutresultat-stockholms-606-cup/comment-page-1/#comment-1312 Fri, 07 Sep 2012 11:48:23 +0000 http://www.s606k.se/?p=5396#comment-1312 Tack Richard!! 🙂

]]>
Av: admin https://www.s606k.se/slutresultat-stockholms-606-cup/comment-page-1/#comment-1310 Fri, 07 Sep 2012 08:35:42 +0000 http://www.s606k.se/?p=5396#comment-1310 Totalen korrad efter att uppmärksam läsare sett att det saknades ett resultat för 896, som därmed kliver upp från 24 till 22 plats.

]]>
Av: Richard https://www.s606k.se/slutresultat-stockholms-606-cup/comment-page-1/#comment-1307 Thu, 06 Sep 2012 22:02:46 +0000 http://www.s606k.se/?p=5396#comment-1307 Jaha, nu blev det lite kul. Jag menade långt, inte lågt. HiHiHiHoHoHiHi

]]>
Av: Richard https://www.s606k.se/slutresultat-stockholms-606-cup/comment-page-1/#comment-1306 Thu, 06 Sep 2012 22:00:34 +0000 http://www.s606k.se/?p=5396#comment-1306 Thomas, grattis till extremt modiga, och kloka vägval. Jag har sett att ni vågar gå lågt åt det håll ni tror på och att det funkar väldigt bra. Stabilt.

]]>
Av: Anders SWE 232 https://www.s606k.se/slutresultat-stockholms-606-cup/comment-page-1/#comment-1302 Wed, 05 Sep 2012 18:57:34 +0000 http://www.s606k.se/?p=5396#comment-1302 Hej, På 232 (16:e plats) kan du lägga till en tredje delägare Tomas Andersson. Tackar.

]]>