Kommentarer på: S606K klara för Allsvenskan! https://www.s606k.se/s606k-klara-for-allsvenskan/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=s606k-klara-for-allsvenskan Wed, 04 Mar 2015 14:11:18 +0000 hourly 1 https://wordpress.org/?v=6.2.8 Av: sam https://www.s606k.se/s606k-klara-for-allsvenskan/comment-page-1/#comment-16639 Wed, 04 Mar 2015 09:55:10 +0000 http://www.s606k.se/?p=7311#comment-16639 Grattis EBK att ni också kom med! Det kommer nog synas en hel del 606-seglare i Allsvenskan. Krocken med Hjo behöver inte innebära så mycket, vi får vara glada att inte fler seglingar krockar.

]]>
Av: Mårten Blixt https://www.s606k.se/s606k-klara-for-allsvenskan/comment-page-1/#comment-16634 Wed, 04 Mar 2015 07:38:05 +0000 http://www.s606k.se/?p=7311#comment-16634 Detta skall bli roligt även EBK är med.
Synd att första tillfället krocker med 606 seglingen på Hjo.
/Mårten

]]>