Kommentarer på: S606Cup 5 | Några rader från vattnet https://www.s606k.se/s606cup-5-nagra-rader-fran-vattnet/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=s606cup-5-nagra-rader-fran-vattnet Wed, 15 Jun 2011 16:23:15 +0000 hourly 1 https://wordpress.org/?v=6.2.8 Av: SWE500 https://www.s606k.se/s606cup-5-nagra-rader-fran-vattnet/comment-page-1/#comment-881 Wed, 15 Jun 2011 16:23:15 +0000 http://www.s606k.se/?p=3713#comment-881 Kanonkul igår kväll. Vi slog nytt rekord i antal deltagande båtar en tisdag och då finns det en del båtar som står på land…….. @Pelle – beundrar er insatts – varje gång så är ni alltid i toppen trotts Islingevikens nycker. Ser redan fram emot nästa tisdag.

]]>