Kommentarer på: Regelseminarie – några reflexioner https://www.s606k.se/regelseminarie-nagra-reflexioner/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=regelseminarie-nagra-reflexioner Thu, 12 Feb 2009 21:41:34 +0000 hourly 1 https://wordpress.org/?v=6.2.8 Av: wm https://www.s606k.se/regelseminarie-nagra-reflexioner/comment-page-1/#comment-73 Thu, 12 Feb 2009 21:41:34 +0000 http://www.s606k.se/?p=942#comment-73 Som svar på Pelle SWE918.

Bra ide, funderar annars på hur man skaffar sig ett bra ögonmått och referens. Två 606 master på varandra? En Lidingöbro + lyktstolpar? Ja det är bara sätta igång att spåna.

]]>
Av: Pelle SWE918 https://www.s606k.se/regelseminarie-nagra-reflexioner/comment-page-1/#comment-72 Thu, 12 Feb 2009 14:35:41 +0000 http://www.s606k.se/?p=942#comment-72 Jag tycker att det kunde vara bra vid några träningstillfällen i vår att faktiskt märka ut i vattnet med fiskeflöten var ringen 18 meter från märket är. Det kan vara nyttigt att se vid olika vindstyrkor hur långt ifrån det faktiskt är.

]]>