Kommentarer på: NoM & Stockholms 606-regatta https://www.s606k.se/nom-stockholms-606-regatta/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=nom-stockholms-606-regatta Fri, 12 Sep 2014 05:25:46 +0000 hourly 1 https://wordpress.org/?v=6.2.8 Av: Pelle SWE 918 https://www.s606k.se/nom-stockholms-606-regatta/comment-page-1/#comment-4844 Fri, 12 Sep 2014 05:25:46 +0000 http://www.s606k.se/?p=6953#comment-4844 Det var verkligen en fantastiskt fin helg och regatta! Väldigt trevligt och välordnat.Tack Sam, du koordinerade allt perfekt.

]]>