Kommentarer på: Mästarrapport från seapax KM https://www.s606k.se/mastarrapport-fran-seapax-km/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=mastarrapport-fran-seapax-km Fri, 04 Oct 2013 19:55:08 +0000 hourly 1 https://wordpress.org/?v=6.2.8 Av: Peter SWE 905 https://www.s606k.se/mastarrapport-fran-seapax-km/comment-page-1/#comment-1834 Fri, 04 Oct 2013 19:55:08 +0000 http://www.s606k.se/?p=6310#comment-1834 Pelle & Anders, Grattis igen! Ni är bara bäst!
Kul att Guste brothers hade inteckningar – känns lite som vi har en del av det!

Peter

]]>