Kommentarer på: KM Stockholm referat https://www.s606k.se/km-stockholm-referat/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=km-stockholm-referat Sun, 10 Oct 2010 18:55:33 +0000 hourly 1 https://wordpress.org/?v=6.2.8 Av: Peter Witt https://www.s606k.se/km-stockholm-referat/comment-page-1/#comment-579 Sun, 10 Oct 2010 10:18:44 +0000 http://www.s606k.se/2010/10/km-stockholm-referat/#comment-579 Halloj och kul att ni kom med på KM som helt säkert kommer att upprepas nästa år! Det var verkligen otroligt spännande och kul!

]]>