Kommentarer på: Kappsegling | SM någon? https://www.s606k.se/kappsegling-sm-nagon/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=kappsegling-sm-nagon Wed, 24 Mar 2010 18:02:38 +0000 hourly 1 https://wordpress.org/?v=6.2.8 Av: Niklas SWE500 https://www.s606k.se/kappsegling-sm-nagon/comment-page-1/#comment-347 Wed, 24 Mar 2010 18:02:38 +0000 http://www.s606k.se/?p=2340#comment-347 Hej Jonas!

Som det ser ut just nu så lär vi inte ens få ut båtarna från vinterplatserna utan att skotta ut dem 🙂

Jag tror nog tyvärr inte att det blir tokmånga båtar från Stockholm i Stenungsund av lite olika anledningar. Några till men inte många.

Ser jag bara till mig själv handlar det om försenad sjösättning av stora båten (sker nu i denna vevan) som sedan skall göras klar till Lidingö Runt 8e maj, träningsläger på hemmaplan helgen innan, annan kappsegsegling under pingsten och sedan Gävleregattan den 22a maj, Watski2Stor i slutet av maj, etc. Sedan var det något med familjefriden och hyffsat lång transport för en helg.

PS. Skall också hinna med att fixa kölskadorna efter vår turisttur i höstas 🙂

]]>
Av: JonasJ SWE 271 https://www.s606k.se/kappsegling-sm-nagon/comment-page-1/#comment-345 Tue, 23 Mar 2010 20:32:10 +0000 http://www.s606k.se/?p=2340#comment-345 Hej,
Saknar flera Stockholms båtar i anmälningslistan till Rikscupen i Stenungsund! Ni lär väl knappast att ha isfritt till 1 maj helgen i Sthlm. Så kom ner till Västkusten och segla.

]]>