Kommentarer på: Funktionärsschema 2010 https://www.s606k.se/funktionarsschema-2010/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=funktionarsschema-2010 Wed, 10 Mar 2010 23:10:06 +0000 hourly 1 https://wordpress.org/?v=6.2.8 Av: SWE500 https://www.s606k.se/funktionarsschema-2010/comment-page-1/#comment-334 Wed, 10 Mar 2010 23:10:06 +0000 http://www.s606k.se/?p=2269#comment-334 Är det någon som vill byta till sig SWE500 pass den 10e augusti?

Jag planerar att vara på semester i Småland denna veckan och ladda för att åka 10 mil ytterligare söder ut för att deltaga på SM i slutet av veckan. Känns lite avigt att avbryta semester för att åka 34 mil upp till Stockholm – vara funktionär – och sedan åka 34 mil tillbaka 🙂

]]>