Kommentarer på: Friskt tränat – hälften vunnet https://www.s606k.se/friskt-tranat-halften-vunnet/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=friskt-tranat-halften-vunnet Thu, 26 Mar 2009 21:57:43 +0000 hourly 1 https://wordpress.org/?v=6.2.8 Av: wm https://www.s606k.se/friskt-tranat-halften-vunnet/comment-page-1/#comment-130 Thu, 26 Mar 2009 21:57:43 +0000 http://www.s606k.se/?p=1199#comment-130 Som svar på Sven.

Jepp, den lokala leverantören är bäst. Det verkar dessutom som de är beredda att fixa specialerbjudande till tisdagsseglingarna den här säsongen. 2 eller 3 pack mosbricka direkt vid mastkranen allt efter besättningens storlek.
/Mats

]]>
Av: Sven https://www.s606k.se/friskt-tranat-halften-vunnet/comment-page-1/#comment-129 Thu, 26 Mar 2009 20:57:26 +0000 http://www.s606k.se/?p=1199#comment-129 Jag blev lite ängslig när jag missade årsmötet efter en förgiftad Bratwurst från Shell Ropsten. Lita aldrig på annan bensinstationskorv än den från hemmaarenanan Q8. Efter denna efterkälke försökte jag läsa ikapp genom att ta mig an SSF träningspyramid på nätet. De har på två år trollat fram nivå grön, dvs nybörjarnivå, som inte alls är dum. Eftersom jag misstänkte att Mattias skule behandla blå eller möjligen röd nivå försökte jag ta igen förlorad tid då jag vid genomläsning av nivå grön insåg att jag var i det närmaste blåbärsrisgrön.

]]>