Kommentarer på: Fredagsfeeling https://www.s606k.se/fredagsfeeling/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=fredagsfeeling Sat, 18 Apr 2009 06:13:58 +0000 hourly 1 https://wordpress.org/?v=6.2.8 Av: Jesper https://www.s606k.se/fredagsfeeling/comment-page-1/#comment-150 Sat, 18 Apr 2009 06:13:58 +0000 http://www.s606k.se/?p=1334#comment-150 Grymt peppande, va coola ni ser ut och vilken ordning det verkar vara på grejerna! Imorrn klockan 11:00 bryter vi ytspänningen i Islinge.

]]>