Kommentarer på: En tisdag i april https://www.s606k.se/en-tisdag-i-april-2/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=en-tisdag-i-april-2 Fri, 17 Apr 2015 11:29:40 +0000 hourly 1 https://wordpress.org/?v=6.2.8 Av: Niklas SWE875 https://www.s606k.se/en-tisdag-i-april-2/comment-page-1/#comment-19506 Fri, 17 Apr 2015 11:29:40 +0000 http://www.s606k.se/?p=7620#comment-19506 Tät o kul segling, o kanon med ett proffs som tränare!

Jag har lagt upp några av dessa bilder på instagram! C55 finns hur tex mycket snyggt som helst på IG, 606, not so much… det är där vi hittar nästa generations entypsseglare! …se till att posta upp era bilder i marknadsföringssyfte.

#s606k, #segla606, #606SM, #segling, #onedesign, #sailracing, #segla, #spinnaker, #sailingstagram, #skärgården, #northsails, #sailporn, #sailing, #sailsport, #kappsegling, #606, #race, #regatta

]]>
Av: Niklas SWE896 https://www.s606k.se/en-tisdag-i-april-2/comment-page-1/#comment-19479 Thu, 16 Apr 2015 19:02:37 +0000 http://www.s606k.se/?p=7620#comment-19479 Riktigt riktigt trevligt och BRA!

]]>