Kommentarer på: En båt – ett kungarike för en båt https://www.s606k.se/en-bat-ett-kungarike-for-en-bat/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=en-bat-ett-kungarike-for-en-bat Wed, 19 Aug 2009 21:22:41 +0000 hourly 1 https://wordpress.org/?v=6.2.8 Av: Richard SWE837 https://www.s606k.se/en-bat-ett-kungarike-for-en-bat/comment-page-1/#comment-203 Wed, 19 Aug 2009 21:22:41 +0000 http://www.s606k.se/?p=1760#comment-203 Det finns båtar för 12000 kr på blocket. För 15-18000 kr hittar man lätt en liknande båt som den förra, men med helt ramlager 😉 Då har de en 15-25hk motor som är 10-15 år gammal.

/Richard

]]>
Av: wm https://www.s606k.se/en-bat-ett-kungarike-for-en-bat/comment-page-1/#comment-200 Sun, 16 Aug 2009 14:16:45 +0000 http://www.s606k.se/?p=1760#comment-200 Som svar på Richard SWE837.

Jepp, det är läge, först skall vi klara tisdagarna och KM. Har du koll på nåt lämpligt till klubben?
/Mats

]]>
Av: Richard SWE837 https://www.s606k.se/en-bat-ett-kungarike-for-en-bat/comment-page-1/#comment-199 Sat, 15 Aug 2009 12:35:18 +0000 http://www.s606k.se/?p=1760#comment-199 Är det inte dags att klubben köper en båt? Vi kommer ju alltid att behöva en.

]]>