Kommentarer på: Ekerö bjuder in till KM söndag 20 september https://www.s606k.se/ekero-bjuder-in-till-km-sondag-20-september/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=ekero-bjuder-in-till-km-sondag-20-september Mon, 14 Sep 2009 09:20:09 +0000 hourly 1 https://wordpress.org/?v=6.2.8 Av: Göran T https://www.s606k.se/ekero-bjuder-in-till-km-sondag-20-september/comment-page-1/#comment-239 Mon, 14 Sep 2009 09:20:09 +0000 http://www.s606k.se/?p=2058#comment-239 Vi Ekerö seglare har starka armar efter att vinschat våra båtar upp och ned ett par år så vi kan nog hjälpa till för de som känner att hjälp behövs:-) Så backa inte för att komma bara för att det är jobbigt att vinscha.

]]>
Av: wm https://www.s606k.se/ekero-bjuder-in-till-km-sondag-20-september/comment-page-1/#comment-237 Sat, 12 Sep 2009 04:59:59 +0000 http://www.s606k.se/?p=2058#comment-237 Som svar på Niklas SWE500.

Team YRSA kan inte heller tacka nej till detta, dessutom har Simon lovat att man får vinscha ner båten med handkraft. Det måste bara upplevas!
/Mats

]]>
Av: Niklas SWE500 https://www.s606k.se/ekero-bjuder-in-till-km-sondag-20-september/comment-page-1/#comment-236 Fri, 11 Sep 2009 12:22:01 +0000 http://www.s606k.se/?p=2058#comment-236 SWE-500 har stora planer på att vara med. Hoppas att fler från ”city” hänger på.

]]>