Kommentarer på: Dags att rulla ut från TBK https://www.s606k.se/dags-att-rulla-ut-fran-tbk-2/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=dags-att-rulla-ut-fran-tbk-2 Wed, 14 Sep 2016 21:09:00 +0000 hourly 1 https://wordpress.org/?v=6.2.8 Av: Björn https://www.s606k.se/dags-att-rulla-ut-fran-tbk-2/comment-page-1/#comment-28863 Wed, 14 Sep 2016 21:09:00 +0000 http://www.s606k.se/?p=9392#comment-28863 Hej ni som seglar lhöstcupen!
Skulle ni kunna flytta ut vår båt 428 nu på lördag utanför staketet? Annars sladdar 428 tyvärr kvar till söndag eller måndag innan den kan flyttas ut då vi är bortresta!
Mvh Björ och Jonas

]]>