Kommentarer på: Bara för att webben inte funkar – behöver man inte lägga sig ner och dö ….. https://www.s606k.se/bara-for-att-webben-inte-funkar-behover-man-lagga-sig-ner-och-do/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=bara-for-att-webben-inte-funkar-behover-man-lagga-sig-ner-och-do Wed, 03 Dec 2008 18:21:21 +0000 hourly 1 https://wordpress.org/?v=6.2.8 Av: Pelle https://www.s606k.se/bara-for-att-webben-inte-funkar-behover-man-lagga-sig-ner-och-do/comment-page-1/#comment-4 Tue, 25 Nov 2008 08:05:08 +0000 http://s606k.se/wordpress/?p=131#comment-4 Ah, det det är härligt! Vaktavlösning med rätt känsla för prioriteringar!

]]>