Kommentarer på: Årsmötet avklarat – alla var där …. https://www.s606k.se/arsmotet-avklarat-alla-var-dar/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=arsmotet-avklarat-alla-var-dar Thu, 10 Dec 2009 14:55:08 +0000 hourly 1 https://wordpress.org/?v=6.2.8 Av: Karotten https://www.s606k.se/arsmotet-avklarat-alla-var-dar/comment-page-1/#comment-279 Thu, 10 Dec 2009 14:55:08 +0000 http://www.s606k.se/?p=2197#comment-279 Stort tack förra årets styrelse!

Stort tack årets tillträdande kaospiloter, känns förtjusande och tryggt med verksamheten på Islingeviken på tidagarna.

Utan ideellt arbetande föreningskrafter stannar det liv som börjar utanför familjen efter klockan 17 varje vardag, och måhända en viss helgtid.

och ideella föreningar bygger på engagerade medlemmar. Glöm inte att höra av er med synpunkter eller be om hjälp.

]]>