Kommentarer på: Ännu ingen ordning på kranen, men vinnaren är …. https://www.s606k.se/annu-ingen-ordning-pa-kranen-men-vinnaren-ar/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=annu-ingen-ordning-pa-kranen-men-vinnaren-ar Sun, 11 Apr 2010 18:54:38 +0000 hourly 1 https://wordpress.org/?v=6.2.8 Av: Simon SWE 869 https://www.s606k.se/annu-ingen-ordning-pa-kranen-men-vinnaren-ar/comment-page-1/#comment-362 Sun, 11 Apr 2010 18:54:38 +0000 http://www.s606k.se/?p=2504#comment-362 Ingen träning! Puh! Då behöver jag inte idiot-jobba i natt för att få 869 i stridbart skick 🙂

]]>