Kommentarer på: Anmäl er till höstserien https://www.s606k.se/anmal-er-till-hostserien/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=anmal-er-till-hostserien Fri, 09 Sep 2016 08:16:16 +0000 hourly 1 https://wordpress.org/?v=6.2.8 Av: sam https://www.s606k.se/anmal-er-till-hostserien/comment-page-1/#comment-28840 Wed, 07 Sep 2016 09:03:27 +0000 http://www.s606k.se/?p=9361#comment-28840 Som svar på Jessica Johnson.

Och för alla som inte seglar annat är det hur enkelt och bekvämt som helst 🙂

]]>
Av: Jessica Johnson https://www.s606k.se/anmal-er-till-hostserien/comment-page-1/#comment-28839 Wed, 07 Sep 2016 09:00:52 +0000 http://www.s606k.se/?p=9361#comment-28839 Detta är ju ett strålande upplägg men tyvärr krockar det med Nordic Yachts Open och Barts Bash de helgerna 🙁
Annars hade jag solklart deltagit! Enjoy!

]]>